OK!
På allmän begäran (fem medl) så drar jag igång en ny tråd med ett FT som behöver lite omvårdnad och en hel del nya delar.
Spelet ser rätt ok ut från håll, men ju mer jag skuvar bort och synar, ju mer defekter hittar jag.
Objektet inhandlades för 15' vilket nu när jag ser omfånget på arbetet var i överkant, men det är bortglömt nu!
Nu gäller det att blicka framåt........ Det som inte är bra:-Fel på skenorna som skall hålla spelplanen låst vid uppfällt läge. (Går inte att "klicka in" låsgrunkan i rätt läge)
-Topperdomen är spräck och dessutom ogenomskinlig.
-Fel flipperspolar.
-Plasterna; tre st är trasiga, tre st saknas.
-Benen är lätt krökta, gått i golvet från hög höjd?
-Ena side railen är rejält skadad.
-Bortslitet krom på avfyrings handtaget.
-Kabinetet är spräckt 1cm!!! vid bägge benen och taffligt "lagat" borrhål och småskador finns också.
-Backboxen spräck i tre av fyra hörn, ej speciellt blekta men dessvärre sönderrepade dekaler.
-Blekta dekaler på kabinettsidorna.
-Stora frontplasten vid högtalarna är sönderskuren.
-Alla plastprofilerna vid transliten är trasiga.
-Ena flippern död.
-Söndersparkad myntlucka.
-Högtalaren är spräckt och bortom all räddning.
-Hela spelet är allmänt jätteskitigt..... överallt.
Det som är bra:-Alla korten + DMD'n fungerade när spelet startades. (sen lade ena flippern av)
-Glaset är jättfint.
-Spelplanens över/undersidor är i bra skick!
-Fisken i toppern ser bra ut, och finns kvar!
-Transliten och glas är i bra skick.
Jag startar ett litet "räkneverk" längst ner på högra sidan, så kan ni följa kostnaderna för renoveringen. Finns nog betydande risk att hela projektet kommer (som det förra) att gå helt överstyr rent ekonomiskt, men det tillhör ju liksom det normala med mina renoveringar, oavsett vad det gäller..........
15000:-