Tänkte höra vad ni har för inställning till dessa olika skolor inom flipprandet.
Som exempel på fegspel skulle det väl gå att ta i princip hur mycket poäng som helst på ToM om man bara matade "magic" rampen och fick sina tråkiga combos.`
Nu tror (och hoppas) jag inte att det finns så några här som är så pass fega. ;-) Men ni förstår principen.
Själv ligger jag definitivt mer åt risktagar hållet eftersom jag till 75% (10% för höga poäng och 15% tvångsmässigt) spelar för att det är kul och inte för höga poäng.
För ett tag sedan var jag på väg, efter ca 30-35 minuters spelande att ta GC:t på ToM här och bestämde mig för att gå på min andra Grand Finale. Tji fick jag. Kulan rann ganska omgående och jag var tvungen att "safe:a" hem GC:t med bonus X på den sista kulan. Så det bor en liten fegspelare inom mig också. Men, man vill faktiskt inte missa ett GC efter en halvtimmes spelande sådär bara...