flippern på den övre vänstra spelplanen var onödigt svag? Den ska ju naturligtvis vara svag så inte allt skjuts sönder på den lilla spelplanen, men den är alltså grymt svag.
Övriga flipprar känns bra. Det är bara en ramp upp i mitten, en högerloop och en upkicker (i stil med "The Shadow", till vänster övre spelplan) bakom en tavla.
Det finns inget speciellt att skjuta på med den övre högra flippern, förutom häxan.
Jag tyckte att det var lite Williams-känsla i spelet, men lite andefattigt när det gäller olika skott.
De skulle ha satsat på mer flow i spelplansdesignen.
Lockinserten och många andra lampor på spelplanen blinkade konstant vilket var mycket irriterande, man visste aldrig när locken var aktiverad.
Nä jag säjer bara "Gör om, gör bra!"
Gary behöver inte oroa sig över förlorade marknadsandelar.
Det som är bra är att Gary kanske skyndar på ett byte från DMD (som idag är lika ålderdomligt som utsvängda V-jeans) till en seriös display, på sina spel.