Är det inte på spelplanen, utan på kortet, så är det antagligen den/de drivande transistorn/-erna till någon av spolarna. Ifall du inte fått känsla för vilken spole det är på gång att slå när säkringen går, så är det nog bara att ta ur kortet och sätta sig och mäta igenom alla driv-transistorer till de 8 spolarna #9 till #16.
Se manual sidan 3-5. Börja med TIP 102:orna Q44, Q46, Q48,...,Q58. Ser dessa ok ut så mät även fördrivare 2N5401. Q43, Q45, Q47, ..., Q57.
Hittar du något mätvärde som avviker, så byt både TIP 102 och tillhörande 2N5401.
Edit:
Kör Solenoid-test utan säkring eller med trasig säkring, och kolla så att det verkligen är nummer 9-16 som inte fungerar när denna säkring är trasig. Det verkar som att det eventuellt står fel i manualen, och att F104 hör till spole 1-8.
Sedan kan du testa med hel säkring och köra solenoid-testet och försöka provocera fram att säkringen brinner, för att få reda på vilken spole/transistor som är problemet.
Eventuellt skulle det också kunna vara BR3 och C8 eller deras lödningar som är problemet.
Edit2:
Magneter är ofta ett problem. Du kan även testa att koppla bort dessa och se ifall problemet försvinner.