Denna sektion låter dig visa alla inlägg som denna medlem har skrivit. Observera att du bara kan se inlägg i områden som du har tillgång till.
Meddelanden - JOB
16
« skrivet: maj 15, 2009, 00:18:52 »
Tillfälle för den som alltid velat ha ett LOTR i toppskick. En ägare, endast som hemmaspel. Finns i Vallentuna. Blocketannons
17
« skrivet: februari 21, 2007, 13:19:00 »
SÅLT
18
« skrivet: februari 18, 2007, 14:20:18 »
Energize!
19
« skrivet: februari 01, 2007, 19:58:51 »
You've got mail COP
20
« skrivet: januari 31, 2007, 19:11:19 »
Javisst, har mejlat dig 14 bilder.
21
« skrivet: januari 30, 2007, 23:03:21 »
Nytt pris! :-) Lägre... :-D
22
« skrivet: januari 29, 2007, 09:41:25 »
Thank you Mr Data
23
« skrivet: januari 19, 2007, 23:10:34 »
Nu måste pärlan säljas p.g.a utrymmesbrist. Har stått som hemmaspel sedan 1998.
Spelplanen är i kanonbra skick. Display felfri och ljusstark. Kabinettet i mkt bra skick, har dock varit borrad och är lite repigt till vänster om myntluckan. Finns i sthlm
24
« skrivet: oktober 30, 2005, 13:08:28 »
SÅLT!!
25
« skrivet: oktober 24, 2005, 11:04:05 »
Det helt och hållet partiska svaret är: Ja!
Har inte för en stund ångrat köpet och has svårt att föreställa mig vilket vansinne (eller ekonmoiskt trångmål) som skulle drabba mig för att jag skulle sälja det.
Har iofs inte spelat mer är cirka 3 000 omgångar på det, men det känns fortfarande som om det finns beroenden och möjligheter som jag ännu inte upptäckt. Vilket bidrar mkt till att jag gärna ställer mig och spelar. Ska väl tillägga att jag gillade filmatiseringen stort oxå, kanske bidrar till min positiva inställning.
För övrigt har jag ännu aldrig ångrat ett flipperköp, däremot en del försäljningar :-)
26
« skrivet: september 26, 2005, 01:39:54 »
I bra skick, både spelplan och kabinett. Finns i Sollentuna. Kan mejla bilder om intresse finns
Johan 070-426 4695
27
« skrivet: februari 20, 2004, 15:28:18 »
Tjoho....Big improvement :-) PIPPEN har nummera lämnat mitt LOTR till förmån för PIPPIN.
Fanns en del annat lulllull också som kändes kul: Tower skillshot med grafiken "blowoffable" gör att det känns lättare att välja den. Lite ljudtillägg som t.ex "The Ring must be destroyed", när man kört alla MBs
GftE vid klarad DtR
Återstår att se om det känns lättare att uppnå Valinor på 6.0.... den som lever får se :-)
28
« skrivet: februari 13, 2004, 15:26:55 »
CPU Release 5.01 Date January 28, 2004 - Changed the sound effect call for TTT super jackpots.
Nån som hört om det var en förbättring, tycker att den redan var tokbra, så jag är lite motvillig till att uppgradera.... EDIT Fick svar från Keith som klarade ut frågan: It's the SOUND effect, not the speech call. No worries!
29
« skrivet: februari 13, 2004, 15:20:25 »
ooops, jag koopade fel stycke så jag hade missat typ 30 rader har editerat nu
30
« skrivet: februari 13, 2004, 14:31:27 »
OMG vad ofta Keith släpper en ny release till LOTR..dags igen:
================================================================
------------------------------------------------------------------------------ CPU Release 6.00 Date February 12, 2004
Game ROM 1M U210 $88FF 6.00 lotrcpu.600 Game ROM 1M U210 $A1FF 6.00 lotrcpul.600
- *** THIS CPU RELEASE REQUIRES DISPLAY VERSION 6.xx *** - Removed phone icon from Diag menu. - Added FOTR "lose" sound call. - Orbit pin diverter now doesn't raise during There and Back Again. - Added a lamp effect for bridge crossing. - Implemented Extra Hard difficulty for Game Adj 4 - TTT Lock Difficulty. - Fixed Ring Frenzy qualifying: Now if the rings are still on as a result of a mode running or Gollum running, Ring Frenzy will start properly. - Added a Gollum MB lamp effect: While Gollum is running, solid lamp means scores are 1/2; pulsing lamp means scores are doubled. - Added a 2x Scoring lamp effect: The light pulses while it's running now. - Fixed a bug that wouldn't reset Ring Frenzy extra ball difficulty for each player until the game was power-cycled. - Super Ring Frenzy now properly calls its own starting display effect. - Fixed a really bad bug in There and Back Again that would show up for other players if a previous player at least qualified the final ring shot. - Fixed a lamp effect bug with the arrows during ring combos. - Tower skill shot animation is now blowoffable. - Properly implemented competition mode. When on, the changes are as follows: - Elf Gifts start at Super Ring Frenzy, or the first available clockwise award from there. - When Fellowship difficulty is Moderate (2nd time on default settings), members are lit from the left to the right. - Any spotting of Fellowship members (Mystery or Palantir) is done from the right to the left. - There are no changes to Palantir because it is always deterministic. - Mystery works as follows: - There are 3 categories of awards: advance multiball, complete rings, point awards. The game will cycle through categories in that order. - If nothing can be awarded in a category, then the game will move to the next category. - The advance multiball awards are (in order of priority): - Spot 1 Fellowship member: Available if FOTR is not currently lit and not currently spotted toward Destroy the Ring. - Add 1000 souls: Available if ROTK is not currently lit and not currently spotted toward Destroy the Ring. - Light Sword Lock: Available if lock isn't lit and TTT is not currently spotted toward Destroy the Ring. - The complete rings awards are (in order of priority): - Complete Dwarf Rings: Available if this would start Ring Frenzy (this is only possible if the final ring set you needed was spotted at ball start). - Complete Human Rings: Available only if Destroy the Ring is lit. - Complete Elf Rings: Available if they're not completed. - The point awards are (in the cyclical order the game will award them): - Add 5 bonus x: Available if bonus x is not maxed. - Add 100,000 to bonus: Available if bonus x is at least 10. - Medium Points (1,000,000): Always available. - Lane Skill Shots start at O on ball 1 and moves to the right each BIP. - Extra-hard ring combos light as follows: - Left ramp lights right orbit - Center loop lights left ramp - Right ramp lights center loop - Right orbit lights right ramp - Path of the Dead favors lamps in this order when initializing: 2-3-1-4. - ROTK jackpots light in order from left to right.
|