Denna sektion låter dig visa alla inlägg som denna medlem har skrivit. Observera att du bara kan se inlägg i områden som du har tillgång till.
Meddelanden - JMX
Sidor: 1 ... 14 15 16 17 18 ... 26
226
« skrivet: februari 20, 2008, 22:45:15 »
Man kan dämpa de mekaniska ljuden genom att klä insidan av kabinettet med tex skumgummi.
Använder man gummitassar så bör man sätta filttassar under gummitassarna så att spelet kan röra på sig.
Och så finns det inga dumma frågor, bara dumma människor. ;-)
Välkommen till forumet förresten! :-)
227
« skrivet: februari 19, 2008, 13:07:40 »
228
« skrivet: februari 18, 2008, 22:50:30 »
Exportversionen brukar ha stöd för andra valutor, och språk.
Jag tycker L-6 verkar vara det bästa valet.
229
« skrivet: februari 15, 2008, 23:20:24 »
Jo, den är lite filurig den här auktionen, men det jag funderar mest över är vad som menas med "1 lås för stöld i spelet." Lås brukar väl generellt sett motverka stöld? filur
230
« skrivet: februari 15, 2008, 22:58:15 »
Jo, jag såg också det. Faktum är att bägge spelplansbilderna är snodda från ipdb..
231
« skrivet: februari 14, 2008, 13:28:33 »
2999573 i skrivande stund. :-)
233
« skrivet: februari 10, 2008, 16:45:51 »
Nu var det ett par år sen jag spelade T2, men finns det inte en animation med T-1000? Den vid hissdörren vid typ extraboll eller ngt?
234
« skrivet: februari 08, 2008, 00:34:09 »
Grattis! :-)
Hur var skicket då?
Och sen måste jag fråga, var stod spelet? På blocketbilden såg det nästan ut som det stod utomhus, fast det kan varit en inglasad altan också..
235
« skrivet: februari 07, 2008, 23:19:22 »
Eos (end of stroke) switcharna sitter på flippermeckarna på undersidan av spelplanen och ska aktiveras just när flippern är i sitt översta läge. Du får öppna spelet och kolla ifall något ser galet ut.
236
« skrivet: februari 01, 2008, 21:19:31 »
Tcker det är lite småroligt att du länkar till en illustrerande bild för att visa hur ett afm ser ut. :-)
Är man beredd att lägga 28k på ett spel vet man nog hur det ser ut.. :-P
238
« skrivet: januari 13, 2008, 00:24:47 »
Testa fairusewizard, http://www.fairusewizard.comVar iofs ett par år sedan jag använde det, men då funkade det bra till det du önskar, och ger ett ok resultat. xvid är väl att rekommendera som utformat.
239
« skrivet: januari 04, 2008, 00:32:15 »
När du skriver att det låter som en flygplansmotor, så utgår jag från att det är ett ljud som spelas i högtalarna snarare än något mekaniskt oljud från under spelplanen?
Om du går in i testmenyn, T.1 Switch edges, så kan du nog få reda på vilken switch det är som spökregistrerar.
Har hänt mig ett par gånger att mekaniska switchar registrerat pga vibrationer, som tex när man trycker in ena flippern. Switchen har då även reggat om man slagit till spelet lite halvhårt på ena sidan. Sedan har det räckt med att böja lite på switchen för att få den mindre känslig.
Om det är en optiskt switch vet jag dock ej vad man ska göra.
240
« skrivet: januari 04, 2008, 00:03:27 »
Sidor: 1 ... 14 15 16 17 18 ... 26
|